He married his daughters age

Avaldati 3 nov 2020
Vaatamised 6 270 651
491

Floor Gang Merch! represent.com/store/pewdiepie (Thank you)
Subscribe to become a FLOOR GANG Member here: eelong.info/goal/-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Ywjoin
Get exclusive epic pewdiepie inside epic access and huge PP!
Outro: add Just Die Already as wishlist #ad: store.steampowered.com/app/979070/Just_Die_Already/
And Check out eelong.info/chart/video/fIbLsKiKhXuGbbA.html Arkade Blaster Pro! #ad
Pewdiepie's Pixelings DOWNLOAD:
iOS: buff.ly/2pNG0aT
Android: buff.ly/34C68nZ
#pewdiepie #pixelings
Minecraft Playlist:
www.youtube.com/watch?v=mhgS6...
My Stores:
TSUKI:
tsuki.market/
Merch:
represent.com/store/pewdiepie
I drink GFUEL (affiliate link):
gfuel.ly/31Kargr
My Setup (affiliate links):
Chair: clutchchairz.com/pewdiepie/
Official Razer hardware:
Razer Nari Ultimate headset: rzr.to/pdp-razer-nari
Razer Customs phone cases: rzr.to/pdp-razer-case
NordVPN DOWNLOAD (affiliate link):
Go to NordVPN.com/pewdiepie and use code PEWDIEPIE to get 68% off a 2 year plan plus 1 additional month free.

PewDiePie
Kommentaarid  
  • _ ineedhelpyt _

    _ ineedhelpyt _

    11 minutit tagasi

    Discount Ed: Today I’m surprising Nikki with something big!
    Nikki: same! A restraining order!

  • sophia shepard

    sophia shepard

    25 minutit tagasi

    So much cringe

  • No THING

    No THING

    28 minutit tagasi

    Ok why can't I hear the audio 14:01 edit: my phone audio broke :/

  • Peachy Miles

    Peachy Miles

    39 minutit tagasi

    I have to confess that I'm very in love with her and I hope she gets to actually exist as a happy young adult without Mark

  • Peachy Miles

    Peachy Miles

    49 minutit tagasi

    If this man can get a pretty girlfriend surely I can too

  • 8TK8 guy

    8TK8 guy

    Tund tagasi

    Everyone is gangsta until people go 58 and want to band 19 😉 even you pew

  • Jake Taylor

    Jake Taylor

    Tund tagasi

    I may have just got an exciting perspective On one of my dad‘s bosses cause I know this guy

  • Klutzy Mutt

    Klutzy Mutt

    3 tundi tagasi

    My ex and I are 38...My daughter is 18...
    MY MOM IS 58!
    THIS DUDE IS OLD ENOUGH TO BE HER GRANDPA!!!

  • Alucard Ambrose

    Alucard Ambrose

    3 tundi tagasi

    no audio at end wtf

  • Doctor Pickles0

    Doctor Pickles0

    4 tundi tagasi

    “Let’s gooo”
    “But where?”

  • Mani ravandi

    Mani ravandi

    5 tundi tagasi

    She can be her mother lol

  • Cradle of Anal

    Cradle of Anal

    5 tundi tagasi

    What a selfish person.. Mark is and ass

  • Thi Tan

    Thi Tan

    6 tundi tagasi

    Yang sayang aku like yang cinta allah coment.

  • Bogdan Stan

    Bogdan Stan

    6 tundi tagasi

    if he buys me a miata im marrying him

  • SkylineDream777

    SkylineDream777

    6 tundi tagasi

    Bro Pewdiepie of course we have cars with a clutch in America. Come on man.

  • Lauren Gardner

    Lauren Gardner

    7 tundi tagasi

    The old guys weird/ Has To much of a serious attitude

  • Immboi09

    Immboi09

    7 tundi tagasi

    Imagine they
    Have kids



    😰

  • Sulfuric Acid

    Sulfuric Acid

    7 tundi tagasi

    my 48 year old dad dated someone younger than my sister, it was gross. my sister is 26 and the girlfriend was 21

  • Serenity Trisdale

    Serenity Trisdale

    9 tundi tagasi

    Why is he treating her like a daughter but then touching her weird, AHHHH NO I HATE IT HERE

  • inu ku

    inu ku

    9 tundi tagasi

    LMFAO

  • Brent Scott

    Brent Scott

    10 tundi tagasi

    Mark reminds me of toby from the office

  • Hoa The Flower

    Hoa The Flower

    10 tundi tagasi

    my mom is 48 and my step brothers are also 48, my dad is 65, and i am 16, nice,...

  • v i

    v i

    10 tundi tagasi

    It's like the episode of the office where micheal broke up with pams mom cuz he still wanted to do things in life but she was already old and did enough things.

  • Jaja

    Jaja

    10 tundi tagasi

    Did anyone else have a bad hearing issue on the last vid

  • Xwxld

    Xwxld

    11 tundi tagasi

    5:38 😂😂😂😂😂

  • anass garrouani

    anass garrouani

    11 tundi tagasi

    just a age gap LOL

    • anass garrouani

      anass garrouani

      11 tundi tagasi

      THIS IS A JOKE

  • baby mochi

    baby mochi

    11 tundi tagasi

    She is like an adopted girl for him

  • Thi Tan

    Thi Tan

    12 tundi tagasi

    Fantastic.

  • jeon jungkook

    jeon jungkook

    12 tundi tagasi

    Not him treating her gf like his child wtf.

    • baby mochi

      baby mochi

      11 tundi tagasi

      Hi jungkook, jimin it's my fake account,don't tell anyone!

  • Christian Doupe

    Christian Doupe

    13 tundi tagasi

    Females all have the same bull that’s his first mistake

  • Samrand Ebrahimi

    Samrand Ebrahimi

    13 tundi tagasi

    IT IS SO CRINGE :)

  • person thatisalive

    person thatisalive

    13 tundi tagasi

    Is it just me, or did some audio in the video not work near the end

  • Jay Black

    Jay Black

    16 tundi tagasi

    HAHAHA The window part! I loved it Nikki you go girl! haha

  • a b m

    a b m

    17 tundi tagasi

    is it just me or he looks like epstein

    • Durio reece

      Durio reece

      10 tundi tagasi

      exactly

  • Ruth Clarkhuffv

    Ruth Clarkhuffv

    17 tundi tagasi

    People in the airport:
    “Aww, she finally gets to see her dad “

  • Xx_Tootheless_xX

    Xx_Tootheless_xX

    19 tundi tagasi

    Age just a number they said
    It’s just a NUMBER
    so is 911

  • keira s

    keira s

    19 tundi tagasi

    I LOST IT WHEN SHE TOUCHED THE WINDOW- SHE WENT 👁👄👁🖐🏽

  • A Zzz

    A Zzz

    19 tundi tagasi

    2000. kid's anyone?

  • MagnaRider 33

    MagnaRider 33

    20 tundi tagasi

    didn't know that a bottle of Windex messed with happiness

  • John Cena

    John Cena

    21 tund tagasi

    The audio didn’t even work

  • 잔나Janna

    잔나Janna

    23 tundi tagasi

    OMG I LIVE IN CEBU!

  • SADREAM

    SADREAM

    23 tundi tagasi

    Bisaya na sya

  • SADREAM

    SADREAM

    23 tundi tagasi

    I live in cebu

  • Bart

    Bart

    23 tundi tagasi

    Whats weirder is that they are both acting their own age so it seems extra wrong

  • Josephine Ann

    Josephine Ann

    23 tundi tagasi

    wow

    • Josephine Ann

      Josephine Ann

      23 tundi tagasi

      I just.....um...wow

  • Mike Peskar-Murphy

    Mike Peskar-Murphy

    23 tundi tagasi

    I’m a car guy and finger prints on the window don’t bother me, this guy has issues lol

  • DAUNTLESSxd

    DAUNTLESSxd

    Päev tagasi

    What happened to the audio at 13:13

  • Estelle Hue

    Estelle Hue

    Päev tagasi

    This man should've expected the shit and this women should've dipped the first message he sent

  • MJ Okz

    MJ Okz

    Päev tagasi

    This video and Nikki are both under 20 😬

  • paraboloid Dudley

    paraboloid Dudley

    Päev tagasi

    That age gap is just weird

  • Danika Eury

    Danika Eury

    Päev tagasi

    Omg it’s because he’s from Baltimore😂😂

  • Rakurai Taiyo

    Rakurai Taiyo

    Päev tagasi

    Mark: *marries a 19 year old girl, was a single dad*
    Where's all this sass coming from 😯

  • im bored

    im bored

    Päev tagasi

    Lol you can’t marry a number silly Pewds

  • Jeraldine Fae Regusante

    Jeraldine Fae Regusante

    Päev tagasi

    I'm laughing because we arrange books the same, wth. I used to arrange it like that since it doesnt fit my bookshelf.

  • shattered star

    shattered star

    Päev tagasi

    Cant hear what theyre saying 2nd half vid

  • NyteableBite69

    NyteableBite69

    Päev tagasi

    the horse and donkey thing was funny but thats not cool

  • Cory Temple

    Cory Temple

    Päev tagasi

    excuse me mr. pewdiepie i cant hear the audio on the second part, must have been youtubes doing.

  • Yusur Kassem

    Yusur Kassem

    Päev tagasi

    Why is there mo audio in the last two clips???

  • Duolingo animate

    Duolingo animate

    Päev tagasi

    Bruh, does this guy flirt creepily with his daughters friends?

  • Duolingo animate

    Duolingo animate

    Päev tagasi

    Bruh this guy acts like her dad.
    He knew what he was getting himself into so he shouldn't complain🤣😂😅😐

  • Duolingo animate

    Duolingo animate

    Päev tagasi

    His daughter: *exists
    Nurse: do you want another baby with that?
    Mark: no thanks, ill take her in 19 years

  • Laura Garriga

    Laura Garriga

    Päev tagasi

    I need to know if they are still married

  • Navjot Randhawa

    Navjot Randhawa

    Päev tagasi

    And people telling me that six year age gap is huge and here what am I watching 👁👄👁

  • Yuguhtrrh

    Yuguhtrrh

    Päev tagasi

    13:20 Are you winning ?
    ahahahah perfect timing dud

  • Yuguhtrrh

    Yuguhtrrh

    Päev tagasi

    crrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnge............... D:

  • Lu

    Lu

    Päev tagasi

    U should do commentary on naked attraction 🤣

  • k k

    k k

    Päev tagasi

    2:19
    6:41
    7:15
    8:41
    9:15

  • Clutch Nixon

    Clutch Nixon

    Päev tagasi

    I’m just wondering if there still together lol

  • Littlecountry Bigboy

    Littlecountry Bigboy

    Päev tagasi

    I’ve been to the Philippines and I speak from experience There are like NO street rules whatsoever

  • Happify

    Happify

    Päev tagasi

    Is it just me or did the audio for just the tlc part corrupt at around 14:00 in

  • Danielle Rummelt

    Danielle Rummelt

    Päev tagasi

    My dad had the same car window rule! 😂 don’t touch the windows or the walls

  • Elizabeth Morales

    Elizabeth Morales

    Päev tagasi

    Tired world countries???

  • Amy 420

    Amy 420

    Päev tagasi

    There is both stickshift and automatic in the US

  • L1llyR0se

    L1llyR0se

    Päev tagasi

    As a book person, don't touch the book shelf. We have our own system

  • AMOO JAVAD

    AMOO JAVAD

    Päev tagasi

    💙

  • Saad Khan

    Saad Khan

    Päev tagasi

    that "are you winning", on 13:21 was amazing

  • the folklore detective

    the folklore detective

    Päev tagasi

    Epstein vibes...

  • Malicious Playzz

    Malicious Playzz

    Päev tagasi

    lmao as a Filipino this kind of relationship is being stereotype in the Philippines. Like "uneducated" women marry old "rich" foreigners. Its kinda sad and funny at the same times.

  • ZARAR SHAH

    ZARAR SHAH

    Päev tagasi

    fk he really did go for the MIATA lol

  • Savannah Gizaw

    Savannah Gizaw

    Päev tagasi

    Omg just imagine your MOM being the same age as you! Like, they should be sisters at the most

  • Gaming Tamilzha

    Gaming Tamilzha

    Päev tagasi

    If you guys say age is “just” a number
    JAIL is “just” a room.

  • brutalhonesty07

    brutalhonesty07

    Päev tagasi

    Just keep checking the obituaries, in the age of covid19, update will come in time.

  • Rum Rq

    Rum Rq

    Päev tagasi

    Why is he look like Toby from the office than Toby himself lol

  • Nxte

    Nxte

    Päev tagasi

    “I guess America doesn’t have clutch so it’s easier”

  • PrimalGalaxy204

    PrimalGalaxy204

    Päev tagasi

    He looks like an older ryan renolds

  • Siobhan Starr

    Siobhan Starr

    Päev tagasi

    That oblivion music 🤣🤣🤣😭😭

  • guitarXcovers Meh

    guitarXcovers Meh

    Päev tagasi

    Isang kababayan ko ang nakaahon sa kahirapan😹

  • Xray

    Xray

    Päev tagasi

    This man married a 19 year old and literally has a creeper van in his driveway!!!!!!!

  • N Hedgehog

    N Hedgehog

    Päev tagasi

    Imagine seeing them together and being like “why he tryna kiss his own daughter on the lips?”

  • Ran Kitahara

    Ran Kitahara

    Päev tagasi

    You need to reupload this we can't hear it

    • Ember Skyy

      Ember Skyy

      Päev tagasi

      If u put headphones on u can hear it.

  • NvvNNvv

    NvvNNvv

    Päev tagasi

    why is it always the Philippines? Big Neck Ed and now this?

  • mediha 22

    mediha 22

    Päev tagasi

    I want a bookshelf update !!!!!!!!!!!

  • L0UD D00B!3

    L0UD D00B!3

    Päev tagasi

    Felix I love you man but I can’t watch this shit it’s uncomfortable

  • Marin Berndt

    Marin Berndt

    Päev tagasi

    Damn when she ruined the book shelf and the guy is angry about it and laughing. That’s exactly what my dad does....

  • Grace Juel

    Grace Juel

    2 päeva tagasi

    It rolls my clock back 25 years SHES 19

  • Raiza

    Raiza

    2 päeva tagasi

    They both seem nice people but the age gap its just too much, i don't know what were they expecting

  • Junior Mendoza

    Junior Mendoza

    2 päeva tagasi

    Mark: dont touch the windows
    Nikki: slaps window

  • die noob

    die noob

    2 päeva tagasi

    Its funny because by the time shea his age he will be dead

  • Isosolace

    Isosolace

    2 päeva tagasi

    Nice shirt SIMP

    P.S don't copy or i eat your dog

  • Duoc Le thanh

    Duoc Le thanh

    2 päeva tagasi

    Ingat.... Ada allah....